måndag. praktik

Även om det är ganska tråkigt måste jag skriva om måndagens praktik. Jag ska ju föra loggbok så därför lättare att skriva allt på en gång sen. Jag kom till Stoby. Var på färg och tapet hela dagen. Letade lite bland tapeterna för att hitta lite olika till 6 exponeringar som vi ska göra typ nästa vecka eller något. Jag var och hämtade färgburkar på lagret (inte så kul men lite tråkiga saker måste jag också göra) Hjälpte några kunder att blanda färg. Bla en som kom med ett färgbrov där vi fick prova oss fram i brytningen för just den färgen fanns inte i NCS-systemet. Sen gjorde jag iordning bland tapetrullarna dom heter något spec men jag kan inte komma på det nu. Blev lite bättre iaf. Hade varit bäst att ha alla tapeter efter färg.. men nu måste man ha dom efter vilken katalog dom kommer från så det blir lite halvt stökigt fast att man har ordnat upp det. 

På lunchen var jag och köpte present till Liza, Hampes syrra och letade efter lila linnen till mina tjejer på dansen. Fy det är många kriterier som ska passa in. Det ska finnas 15st i storlek 154-160 och dom får typ max kosta 70:- och så ska dom såklart vara Lila.

Efter praktiken var jag och tränade Pump med Johanna det var skönt men fan vad mina armar skakade på en övning för triceps.. jag måste bli lite starkare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0