hektisk vecka

Det går inte så bra med det jag lovade.. Jag har helt enkelt inte så mycket tid just nu som jag hade velat ha. Det får bli en resumé av veckan igen. I måndags, halvt om halvt alla ♥ dag firande med en sjuk pojkvän som man inte fick gå nära. Jag klarade mig ifrån sjukan iaf! I tisdags var jag och Hampes familj minus Liza och kollade på Johan Glans and the Najs Gajs. Sjukt bra! Jag skrattade så att mitt tuggumi for ner i halsen och stannade där ett tag. Det var en julklapp från Liza och Olof och den var superbra. Jag gillar såna julklappar som man blir överraskad att man får. Onsdag hände inget spec. Praktik som alla andra dagar denna veckan. Torsdag dansen på kvällen och fredag efter praktik åkte jag och städade vår byggdammiga lägenhet som jag hoppas snart är färdig. Idag jobb och sen åkte jag in med mat till byggarna.. sen hem och däcka på soffan. om 45 Kalas hos min kusin Fanny som fyllde 21 i måndags! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0