check-lista

Idag har jag gjort en check-lista för jag känner mig duktigare när jag kan stryka det jag har gjort.

*Plugga
*Skicka bild till Stoby
*Dansen
*Riva tapeter
*Ringa och bestämma om vad som ska hända på lördag

Plugget är personlig försäljning som jag har tenta i på fredag, tror, eller snarare hoppas på att det inte är så svårt!!
Ja ni undrar säkert.. vadå skicka bild till stoby?.. Jo det är såhär att jag ska vara där på praktik i 10 veckor och då ska dem ha någon sorts kampanj med mig att det är ett gratiserbjudande att jag hjälper kunderna med deras inredning.. och då vill dom ha någon stor grej med mig på.. PINSAMT tycker jag, men men.. jag får lyda.
Dansen ja, den börjar imorgon och jag har hittat på dans till Kylie Minogue - All the lovers. Måste bara förfriska minnet så jag minns vad jag hittade på...
Riva tapeter i lägenheten. I det sista j*vla rummet. jag hatar verkligen tanken på att behöva göra det.. har hållt på med det i tre månader nu.. men med många pauser.. annars hade jag nog varit klar nu.. jag ska iaf aldrig göra det igen! Fy..
Och på lördag händer det sig som så, att jag ska träffa mina tjejer från högstadiet och jag tror att alla kunde. Det är inte ofta det händer. Så vi måste hitta på något kul!

Uppdaterar kanske med något ikväll..


Så.. då var det kväll. Jag var inte så duktig som jag trodde eller ville va!
Pluggat har jag stukit även om jag har en del kvar.. men jag har iaf pluggat och det var det jag skulle.
Dansat för mamma som godkände mig så nu är det bara att lära ut det imorgon.
Och den satans bilden till Stoby. Jag tog nog en miljon bilder och ingen blev bra. Alltså jag får panik på att alla ska se mig som kommer in i den affären. Men nu har jag skickat en iaf fast att jag inte var 100% nöjd.
Och tapeterna.. dom får sitta kvar idag för det hann jag inte. Jag var på Inredabutiken istället. Det var mycket roligare!
Nu ska jag ringa Juse för det skrev hon att jag skulle göra ;) får se vad vi kan hitta på för nått kul :)

när jag var i vardagsrummet och rev tapeter...



Kommentarer
Postat av: julia

Det ser ju visst bra ut! :)

duktig du är som kämpar med lägenheten. Synd bara att jag inte fick se hur det blir sen !

Kram

2011-02-02 @ 16:26:27
URL: http://juliaandeersson.devote.se
Postat av: Emelie

haha tack.. det känns konstigt att blogga men det är ju roligt om många läser o kommenterar så hoppas det blir så sen. :) Du kan få komma och kolla ändå! och jag kommer lägga upp en massa bilder här. jag ska göra en sån före/efter sen.. kram

2011-02-02 @ 18:06:23
URL: http://emelieborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0