aldrig mer tapet!

I helgen rev jag ner den sista tapetbiten i extra rummet. Så nu har jag en yttepytte bit kvar i en liten hall. Jag är så glad över att mitt tapetrivande är över och att jag aldrig mer ska göra det! ALDRIG! Det är verkligen inte det roligaste.. Det var ju klart kul dom första timmarna men nu har det varit ganska kämpigt.



Min helg kan beskrivas: Lördag Årsmöte med Dansen. Direkt efter det 35-års kalas för Frida och där stannade jag tillls det var dax för sängen. Söndag bestod av tapetrivande och dansträning. Nu har jag inte träning förrän om 3 veckor. Sportlovet drar ju igång nu.. ganska skönt ändå. Man behöver lite semester när man inte är ledig på lovet.


Här är en bild på min ångmaskin som har varit guld värd under tapetrivningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0