tråk tråk

Känner mig som världens sämsta som glömmer bort.. Jag har inte haft det stressigt de senaste dagarna, bara tagit dagen som den kommit, vilket har resulterat i att bloggen fått lida. I tisdags hade jag inget att hitta på, så jag och Stina åkte till Kristianstad på mellandagsrean och typ tittade på sakerna.. Jag fick med mig två par jeans för 400:- hem och Stina köpte en mössa. Allt annat var skräp.. Nej men shoppinghumöret fanns inte hos någon av oss.. Vi lunchade med Juse också vilket var mysigt. På kvällen blev vi hembjudna på kvällsmat hos Hampes familj och fick WOK, senare var det nyårsplanering med gänget.
Igår var mormor och morfar på besök hos mig för att checka in min fina gran och (allt) annat pynt. (Finns inte så mycket av den varan) Vi fikade och när dem skulle köra fick jag panik över vad jag skulle hitta på hela dagen så jag åkte med morfar till Tormestorp och var hos mamma o pappa.. På kvällen käkade vi Lutfisk och Ris ala malta.
Idag har jag älskling och Daniel varit och handlat nyårsmaten. Det gick fint. Sen var jag med Stina i Hörby på spray-tan. Får väl se hur jag ser ut imorgon efter duschen.. Nu ser jag mest smutsig ut. Gött i alla fall att jag INTE FÅR tvätta händerna eller stänka med vatten för då KAN jag ju INTE laga maten.. :D HEHE  evil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0