juledan

tjolahopp! Hade alla en bra julafton? Jag hade det superbra! förutom att jag var tvungen att jobba då, det förstör hela julstämningen. Tänkte berätta vad jag fick i julklapp, har inga bilder på paketerna än.. lite tråkigt men jag har inte orkat. Vi ska snart iväg på tredje julfirandet (alltså tredje dagen i rad) men vi slipper julmat! Vi ska äta ÄLGSTEK!!! Mums.
Mina julklappar:
  • Presentkort på hudvård 500:-
  • Vit stor Converseväska
  • Vit ljusstake med fyra armar från DESIGN Sthlm HOUSE
  • Två salladsskålar + salladsbestick
  • Berlock från Thomas Sabo Sjöstjärna
  • Set med Dusch creme och body butter Kings&Queens
  • Wok-panna
  • Diskmedelspump från Cult design
  • 2st Dessertskedar Rådhus till min silverbestickssamling
Fick en liten Bock av betong också som jag vann i klämmepaketen.. För jag gissade rätt
Sedan hade jag önskat mig en massa saker som Hampe fick ;) väldigt smart HAHA
  • Eva Solo Karaff som man också kan göra te i (den smala modellen)
  • Stavmixer (Eftersom min soppa som jag försökte mixa i blendern kom på väggen istället för att bli mixad)
  • BRANDSLÄCKARE ETT MÅSTE!!!!
Det är allt jag kan komma på för tillfället. Nu måste jag hinna in en runda i duschen innan vi ska till nästa ställe.
Känner mig nästan bakis, fast att jag inte drak något igår! Måste vara all mat! Fy, orkar fan inte ut ikväll!
Vi ska vara på 35-års kalas imorgon kl14 så jag får ta det lugnt.. Finns ingen tid till återhämtning imorgon..
Min julaftonsklänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0