halvvägs

Hallå idag!
Jag har hunnit med en massa idag men ändå är jag inte ens halvvägs igenom alla måsten!
Vaknade i morse av att klockan ringde 07.14. Julkalendern är ju 07.15 och jag har sett alla avsnitt! Sedan låg jag kvar i sängen och läste lite på atonbladet osv. Gick upp, grundstädade hela sovrummet, bytte sängkläder, t.o.m. putsade rutan!
Sedan fortsatte jag med julkorten. NU är dem äntligen färdiga! De blev jättefina men gud vilket jobb!
Nu är det bara frimärken som saknas sedan ska de skickas imorgon!
Jag gick till stan vid 12 och hämtade bilen på pappas jobb så att jag kan ta mig till Tinna. Träffade Älskling som var hemma på lunchen och bjöd mig på SubWay.
Ja, nu bör jag gå och göra vid mig så att jag hinner i tid till Tinna för en gångs skull!
Träning blir det förresten inte idag för jag kommer säkert bara bli mer förkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0