finally

Jag har äntligen fått tummen ur röven och luskat bland alla jävla kodmallar och stilmallar och fan vad det heter.
Har stört mig på att överskriften till alla inlägg var ROSA och VERSALER! Det är ingen Barbie-blogg och jag är en gemen-tjej. Fick bort den förfärliga bilden från Headern och dit med en ny som jag inte är 100% nöjd med men nu KAN jag ju ändra när jag känner för det. See ya! imorgon är jag ledig, då ska jag hinna MYCKET!!
  • Städa lägenheten grundligt
  • Pyssla klart alla hundrasjuttioelva julkorten
  • Packa inför "modell" grej på fredag
  • Göra naglar
  • Träna? Tror inte det eftersom jag blivit förkyld :(
Vad tycker ni om min nya design?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0