dålig uppdatering 3000

varför blir det alltid period-bloggande? tre dagar stenhårt sen glömmer man totalt bort att man ska kika in... I mitt fall kan det vara för att jag är usel på att hitta på något roligt att skriva. Jag är nog tråkigast ever. Hur kul är det att läsa om mina dagar, om vad jag ätit eller att jag fick hål på strumpan. Man vill ju bli inspirerad när man läser någons blogg.. eller så gör man det för att man känner personen och undrar vad den gör på dagarna. Under tiden som jag inte varit här har jag hunnit med att göra naglar, "modella" lite för min kusin. Och festa med flickorna. Det är ju ändå ganska bra ursäkter för att inte vara uppkopplad..

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det flisan som är så duktig?

2011-12-17 @ 14:41:42
Postat av: Emelie Borggren

Ja det är det! hade en massa klänningar men jag kan ju inte avslöja för mycket.. :)

2011-12-17 @ 18:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0