7:e December

Idag har jag varit på luciatåg! Åh så gulliga små lucior, tärnor, stjärngossar, tomtar och pepparkaksgubbar där var! Jag hade en minilucia, en stjärngosse och en liten tomte att titta extra mycket på! För det var Egon, Alva och Neelix dagis som hade lucia utomhus! Mysigt förutom att det regnade lätt. Har ätit tomtegröt också ikväll! Jag och hampe åt för 6 personer! Han var värst såklart och gjorde ännu sex portioner som han och hans julgalna vän ska ha imorgon till frukosten.. Hur orkar man?

Jag borde sovit för längesen!! Jag orkar aldrig gå upp på mornarna och ändå lär jag mig inte att jag måste lägga mej tidigare.. Sov i och för sig på soffan innan klockan ens var 8. Nej fy vad jag skriver en massa blask
GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0