2:a december

Just nu är jag så jävla uttråkad! Är ensam på lagret (praktikplatsen) och målar gamla möbler.. Det är tre stolar som ska bli vita och en prydnassak. Sedan är det en moraklocka, två bordsskivor som ska bli svarta. Det är roligt att måla de fem första minuterna. Jag har inget tålamod att göra sånthär! Jag blir så arg av det.

Slutar kl14 har jag bestämt. Längtar tills dess. Då ska jag åka hem, göra vid mig och sedan åka ner till Malmö igen med mamma, pappa, älskling och våra grannar för att se On Stage som mamma fått biljetter till. Det bästa är nog ändå att vi ska äta på T.G.I Friday!!!! I love it! Ska ha både förrätt och varmrätt! Gud vad gott det är!

Nehe! Jag får väl fortsätta måla :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0