weeeeeeekdays

Förlåt! Tiden räcker inte till så jag kommer inte synas här så hemskt mycket under veckan som kommer. Jag har planering som sträcker sig genom hela dagarna och jag har inte tid helt enkelt. I helgen var jag med min släkt i Karlshamn och var inte hemma mer än tio minuter på hela helgen så jag hann bara stressa iväg till nästa måste. :)
Sånt är livet som de sjunger, och lyssna på texten, den har rättså mycket att säga ändå.
Om EN endaste vecka är det min födelsedag :) jippi då får jag paket. Känner mig som en barnrumpa men jag Älskar verkligen att få saker,
Veckan som kommer:
Idag har jag inget spec planerat, skulle tränat men jag fick inte mitt gymkort igår för mitt csn kort hade gått ut för 4 dagar sen så jag får vänta på det nya. När man väl behöver det så ska det fan va utgånget. jävla mög.
Imorgon står det Show på schemat. Ska bli kul att titta på dansföreställning/teater.
Torsdag som vanligt dansträning och fortfarande hjälper jag min kusin så det blir två extragrupper att ta hand om.
Fredagen är inte planerad och det känns skönt.
Lördag, antagligen 65årskalas som jag inte ser fram emot så mycket.
Söndagen vigs åt dans från 12-17
Och såklart praktik HELA långa veckan

Kommentarer
Postat av: EMMA*

ser du inte framemot kalaset? Det som är så himla roligt!! :P

2011-04-05 @ 17:48:48
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0