praktik-kök-photoshop-dans-student-lägenhet

Det snurrar i min skalle. Jag har så många bollar i luften att jag håller på att kissa på mig!
Jag ska redovisa om min praktik imorgon och det har jag inte riktigt börjat med :/ likt mig.. svar JA! Jag har ju såklart allt nerskrivet. Ska bara välja vad jag ska berätta så jätteilla är det inte.
Sen har vi köksprojekt i skolan och vi har fått en superbra lärare så det är himla roligt. Det tråkiga är att jag har så lite tid att ägna mig åt skolarbete nu. OCH vi lär oss att photoshopa i skolan och det är KUUUL!! Gissa om jag ska photoshopa mig en ny header!! Det tråkiga med det är att jag inte riktigt fattar vad jag gör fö fel när jag laddar ner det bara. Men det får vi ta en annan dag. Jag har även bestämt mig för hur inbjudningskorten till studenten ska se ut så nu är det bara att börja tillverka dem!! Nu ska jag sluta tjata. Vi får göra något roligare imorgon tycker jag!


min lyxfrukost förrförra veckan.. tycker det kan hända oftare


Kommentarer
Postat av: Sofia

Om jag ger dig tips till o fota (ser iofs bra ut so far), ger du mig en photoshoplektion då? :) Hihi. Hoppas vi syns snart!

2011-04-28 @ 18:40:48
URL: http://sofiaastroem.blogg.se/
Postat av: Emelie

vi säger så!!! :) vi lär oss mest grunder men visst kan jag lära dig om jag får tips :)

2011-04-29 @ 21:37:36
URL: http://emelieborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0