påskmiddag

Nu är det snart dax för mig att fixa till mig för jag ska äta påskmiddag med Hampes familj på Hovdala snart. Jag som skulle vara duktig och göra läxan tills imorgon. Det har inte blivit något av det. Men det är inget stort. Ska ta två bilder som är på två olika rum och komma på ett "problem" med rummen som mina klasskompisar ska försöka lösa till det bästa. Och så ska jag ha ritat en planlösning för de två bilderna. Inget mer än problemet är svårt. Vadå jag har inget problem i mina rum ?! Vad  ska jag hitta på?? Det är kruxigt. Nej nu får jag göra vid mig som sagt... har ju ett ben kvar att epilera också... c ya

Kommentarer
Postat av: EMMA*

haha, vad roligt att du väntat med det andra benet! :) haha

2011-04-25 @ 12:46:35
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men det gör ju så ONT!!

2011-04-27 @ 07:06:09
URL: http://emelieborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0