nu e de fredags myyyyyyyyyyyys!

Fast det är inte så supermysigt men det är iaf fredag och det gälls. Idag har jag fixat. Hela dagen lång. Jag började med att pyssla ihop Fredriks inbjudningskort så nu är det bara till att skriva ut det. Efter det åkte jag till Ö&B och shoppade loss lite. Sen åkte jag till lägenheten och målade både min och Hampes garderob. Efter det stack jag hem åt lite bytte bil och hämtade släpet för vi skulle flytta rekvisita till showen. När den var flyttad körde jag hem med släpet och åt glass sen stack jag till lägenheten igen och målade min garderob en gång till sen var färgen slut så jag stack hem. :) Gott att jag hunnit med så mycket idag. Jag har även fixat en Riktig kund till mitt köksprojekt! Så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0