min dag

Så nu dröjer det ett helt år tills det är min dag igen. Tråkigt att man inte kan fylla år lite oftare. Jag blir som ett barn av presenter. Helt galet vad jag är barnslig när det kommer till paket. Kan knappt låta någon annan öppna sina egna paket för jag vill öppna. Gud.. och jag ska va 22år. Det är helt sinnes vad tiden går fort. Snart sitter man på hemmet och har 14 barnbarn.

Jag lovade att uppdatera om vad som gömde sig i mina paket och eftersom jag fick en så fin och bra present av hampe kunde jag fota allting :) Så här kommer en summering.

Det får fasen bli en bilduppdatering imorgon för internet vill absolut inte lägga till några bilder nu...  om 5 min är det inte min födelsedag längre :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0