nu ska jag bannemig äta lite

Dax för att äta lite lunch.. Idag är jag är förbannad över att det är så svårt att få plats på träningen! De släpper platserna kl 00.00 varje dag och jag skulle testa Zumba för första gången med en kompis. Eftersom hon jobbar ville jag vara snäll och boka henne med så att hon slapp stiga upp mitt i natten. Så exakt 00.00 loggade jag in henne, tryckte boka och loggade ut fort som bara den och loggade in mig själv. 00.01 var jag inloggad och då var ALLA platser slut :( vill man börja gråta då eller? Jag som såg fram emot att testa det! Är träningssugen också så vill verkligen ta varje tillfälle, men jaja, kollar titt som tätt om det är någon som ångrat sig.. HOPPAS att det finns någon som blir sjuk under dagen! HEHE djävulen i mig ska få mat nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0