missing the alps

Fy vad orättvist det är att mamma o pappa göttar sig i långa backar nere i Mayerhofen! Jag får nöja mig med att kolla igenom gamla album från tidigare resor... i luv ski
Frankrike - Vaujany 2010  Fantastiska utsikter


Frankrike - Vaujany 2010  Mamma och jag <3


Frankrike - Vaujany 2010  Branta backar


Frankrike - Vaujany 2010  Lite bus


Frankrike - Vaujany 2010  Ännu mer bus, trängsel i den lättaste "liften"


Frankrike - Les 2 alpes  Ännu en vacker utsikt


Frankrike - Les 2 alpes  "above the clouds"


Frankrike - Le 2 alpes 2009  Jägerpaus


Frankrike - les 2 alpes 2009  Familjen i glaciären


Italien - Canazei 2008  Usual bilhäng


Italien - Canazei 2008  Första åket och alla spänner pjäxorna


Italien - Canazei 2008 Lilla jag 18 år


Italien - Canazei 2008 Jag är snäll storasyster och åker första åket ner för ett stup så att lillebror kan hoppa..


Italien - Canazei 2008  Bättre bild på stupet


Italien - Canazei 2008 Jag klarade backen, inte mer.. Alla ben var hela


Italien - Canazei 2008  Jag igen


Italien - Canazei 2008  Gruppbild


Österrike - Sölden 2007


Österrike - Sölden 2007  Jag och Fanny i en glaciärspricka


Österrike - Sölden 2007 Jag när jag väntar på att de andra ska komma hem, jag råkade komma bort från dem, men hittade hem!



Nu har jag inte bilder från fler år, vi har varit i Österrike - Bad Gastein och Österrike - Filzmoos också! Hoppas ni gillade min bildbomb! Jag hade så gärna velat transportera mig till Österrike nu! Det är första gången dem åker utan oss.. så dem tycker nog inte det är lika kul.. UPPDATERING! Vi har varit i Frankrike - Val Thorens också! Viktig info hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0