Jaha, det blev en sån onsdag..

Idag har jag varit och fikat hos mormor, hon hade bakat ett bröd och muffins med äpple i. Det var gott! Efter att jag varit där skulle jag hjälpa Wilma att beställa löshår! Hoppas nu att jag valde rätt färg så att det inte ser sjukt ut när hon får på det.. Haha, den lilla sparven med löshår! Gud, för inte alls längesen var hon ju en liten skitunge.. Jag blev "inringd" och fick hoppa in och vara tränare i två dansgrupper.. Små söta flickor och sedan lite större flickor! När jag kom hem var maten färdig!

Just ja! Jag var på vinden för att jag burit upp jullådan, vad tror ni håller på att hända när jag ska gå ner igen?!? Jag fastnar med foten på något konstigt sätt och börjar flyga med huvudet före ner i trappan, tur att jag fick tag i räcket och hängde mig i det! Så jag hade kunnat vara på akuten ikväll istället men efter superräddningen ligger jag gött i soffan istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0