.

Finns det något härligare än att gå och lägga sig ny duschad i en ny bäddad säng? Det är så obeskrivligt skönt!
Jag har ett tips till alla med dubbeltäcke. Har ni också krångel med att få på påslakanet när ni ska brottas med det stora täcket själva och bara blir irriterade? Jag brukar leta upp hörnen i påslakanet och lägga in hörnen från täcket på rätt ställen och sätta påsklämmor (den stora sorten) i varje hörn, sedan är det bara att dra till i varje hörn och vips så ligger täcket perfekt där inne och man slipper hålla på och rista det så att man dammar!!

Jag blev boostad på mötet förresten! Jag som var så anti innan idag, men det gick bra! Och nu ikväll har jag varit och kört bodypump på gymmet och sedan hälsat på mamma och pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0