Helgen

Det har hänt en hel del för mig i helgen och ändå så har vi tagit det lugnt.. I fredags hade mamma och pappa lite avskedsmiddag för Fredrik som ska åka till Kina på onsdag! Jag kommer sakna honom så mycket! Och i lördags jobbade jag först och direkt efter åkte jag på "kräftskiva/kräftlunch" det var gott! Efter det så stack jag iväg för att leka fotograf åt min kompis och hennes kille som skulle på bal. Sedan var jag rättså slut så jag vilade i typ en timme. Vi hade lyx och blev bjudna på mat hos hampes föräldrar och sedan åkte vi på bio och såg snabba cash ||, den var bra men jag tröttnar så snabbt när de slåss och skjuter i filmer.. Igår slappade vi hela dagen så det var inte klokt! Vi avslutade helgen med lite restaurangmat på den nya kinarestaurangen i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0