todays work

Jag som skulle till skolan idag... men när jag höll på att skiva bananen till min fil så kände jag bara att NEJ jag måste spy! Så jag fick springa till toan. Spydde aldrig men var helt svag så jag åkte inte till skolan. Jag är fortfarande helt slut hela jag. Vet inte vad det är med mig. Kanske för att jag råkade bränna mig igår när jag solade. Annars så vet jag inte. Försöker iaf få lite skolarbete gjort. Det är så SVÅRT! Jag vet ingenting om marknadsföring och så ska jag tillsammans med två andra göra ett arbete där vi ska göra en markndsplan för ett företag som verkligen behöver hjälp att komma "på banan igen". Blä för sånt jag inte kan. Det är mycket roligare att göra sånt man är bra på!

Var och hämtade mitt SiESTA band igår. MIN färg <3 Turkos

Kommentarer
Postat av: EMMA

jo, jag har köpt en vit iphone, men får den väl denna eller nästa vecka!! :)

2011-06-01 @ 15:58:43
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0