koncentrationssvårigheter

Marknadsföring is the SHIT! I alla fall när man ska försöka plugga till en tenta. Har ingen som helst lust att sitta med huvudet i boken och nöta in strategier, matriser, taktiker och annat marknadsföringsskit. Nej nu var jag dum. Det är väldigt intressant.. men inte idag och inte imorgon heller. För jag vill inte plugga! Jag vill vara ute i solen och jag vill göra allt som inte har med att plugga att göra. Men så är det inte. Inte förrän på fredag em. Då är jag fri från pluggeri till den 15 augusti. Förutom att vi har två dagar i skolan nästa vecka med butikskommunikation.. Och på måndag ska vi ha klassfest. Jag ska göra två lekar och såklart har jag pillat med det istället för att plugga.. Jag har också hunnit med att göra en ny research för min kollagevägg eftersom min kära blivande sambo inte riktigt gillade den jag gjorde sist.. med allt rosa och lila.. ska testa om det går att få en i gråskala istället.

slängde snabbt ihop några bilder..

det finns några färgklickar, vill man inte ha det alls i färg kan man bara välja bort de tapeterna så har man en helt färgfri vägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0