killer

Ska börja med att säga att Siesta-helgen var toppen. Det kan alltid vara bättre (jobbade på löragen tex)  men jag är nöjd. Denna veckan då? En riktig mördarvecka! Och på allt som MÅSTE göras går jag runt med en jävla obehagskänsla i magen. Jag skulle kunna döda allt och alla. Jag hatar om någon säger något jag inte tycker låter bra. Blir skitsur på ALLT och då menar jag ALLT. Varför liksom? Det är mycket dåliga tankar som flyger runt i hjärnan och hjälper till med mitt surande. Men jag vill inte tänka så, jag tycker jag är knäpp i huvudet som drar upp gammal skit som är long gone... gissar på att jag är världsmästare på att tänka sönder allt och verkligen förstöra för mig själv....... FAN jag kan inte tynga ner allt. Något roligt måste väl hända?? JA! Jag tog årets första dopp och invigde vår pool igår! Sen trillade jag i också så 2 gånger blev det.


Kommentarer
Postat av: EMMA AXELSSON*

Ibland har man såna perioder när man stör sig på allt o alla, men det går över Emelie, tänk vad roligt det ska bli på fredag! :)

2011-06-07 @ 20:45:34
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Precis likadan som mig. Över tänker ALLT. Och sen precis när man har kommit över det och slutat tänka på det så händer det något som drar upp allt igen så att man kan tänka sig grå. Skit är det att vara en tänkare. Tänker på dig !

2011-06-07 @ 21:01:27
URL: http://juliaandeersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0