gillar hur jag tänker

Det är nog fel på mig. Jag kan aldrig bestämma mig och i vissa fall är jag bestämd och envis som en gammal get. När jag satt och läste i min Marknadsföringsbok nyss så gick det upp ett ljus för mig. För i samma stund som jag läste satt jag såklart och tänkte på annat..... Jag gör min älskling glad och bevarar den gröna tapeten till sovrummet.. När vi båda har tröttnat på den kan vi byta. Kollageväggen får istället hamna i extrarummet där det inte skulle vara någon tapet alls. Där är redan målat grått på väggarna och i sovrummet är färgen vald så att den ska passa till den gröna tapeten. Så det blir nog bäst så. Jag får min kollagevägg och jag kommer nog bli nöjd.
Hampe kommer garanterat bli nöjd över det. (iaf den gröna tapeten)
Varför har jag aldrig tänkt denna tanken innan? Jag är för dum för att själv förstå det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0