förhärligt

Det är ju hemskt vad tiden går fort när man har roligt! När jag hade gjort provet i fredags som för övrigt gick väldigt snabbt (har inga förhoppningar om något fint resultat..) Så lunchade jag på stan med pappa, stack hem till Emma och färdigställde arbetet och fick fika.. Åkte till pappas jobb, skrev ut arbetet och postade det. Sedan åkte jag, mamma och Hampe till Inreda som har kursat och sålde ut hela sortimentet för 50% Där fanns typ ingenting! Vi fick med oss en hatthylla hem.. och på natten vaknade jag och kom på att vi behöver ju såklart ha en skohylla också. Så det var bara att sticka dit på lördagen igen och jo där fann ju EN kvar.... Fredagskväll, vi var hos Hampes kompis Axel med alla killarna  :) Jag trivs, haha.
I lördags städade jag och mamma hela lägenheten och Hampe pillade med en massa... På kvällen var mina föräldrar hos Hampes och åt. Såklart vi också.. Trevligt.
IDAG: Vi har pillererat i lägenheten, varit och fikat på Hovdala med Johanna o Ralle och sen fick vi ett ryck och började flytta. Så nu har vi nyss varit uppe och fyllt köksskåpen med grytor och bestick och alla möjliga och omöjliga saker... FY FAN VAD ROLIGT DET ÄR! Och nu ärr köket vitt och det är så in i helvetes snyggt :) Hade nästan vant mig vid det blåa, haha.
Jaa.. nu så "packar" jag egentligen. Hade Hampe vetat att jag satt vid datorn hade han blivit ledsen på mig.. för han väntar nämligen.. Jag packar inför imorgon för efter skolan ska vi ha klassfest och jag ska sova över.. Så vi ses väl inte förrän på tisdag i bästa fall. Håll ut!

har tyvärr inga bilder på datorn ännu så det får ni också hålla ut med ;) Vad jag är stygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0