en jävla massa hosta

Sedan jag tog studenten har jag haft hosta titt som tätt. Det har varit i omgångar och folk tycker att jag är skitjobbig när jag håller på och hostar HELA TIDEN! Såklart tycker jag också att det är jobbigt. Framförallt känner jag mig jobbig mot andra men jag tror också att det kan va anledningen till att jag känner mig trött. All energi går åt till att hosta. En massa slem och skit som sitter nere i halsen och kliar som ett myggbett. Jag har varit hos läkaren men det är inget fel på mig.. Varför håller min hals på att gå isönder av allt hostande då? Fick bricanyl för ca1 år sedan men det har inte hjälpt särskilt mycket. Men nu har jag fått Pulmicort och det ska märkas skillnad efter en veckas behandling. Så gissa om jag längat till nästa vecka?!!!

YES! Det gör jag!!! (Tyckte alla som hade sånhär inhalator var så coola när jag var liten... nu är jag stencool som har TVÅ! eller?)

Kommentarer
Postat av: EMMA AXELSSON*

haha, jag vet! Det är bara för att ingen ska missa att lägga till mig ;) Nej, men skulle lägga in EN sån, så kom det typ 500 :) Så vågar inte tabort det, haha!!

2011-06-15 @ 20:37:17
URL: http://emmaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0