30-3

Nu har jag jobbat 3 dagar av 30 totalt. Känns tungt att tänka så egentligen. 27 är ganska mycket. Men men, när denna veckan är slut så har jag ju bara 25 kvar. Vilka djupa tankar! Antar att jag är för trött för att åstadkomma något bra.
Vi ska på 25års fest på lördag till en kille. Och vad ger man? Jag såg en bild på en blogg och föll direkt för den. Mojito i en låda.. Alla ingredienserna till att göra mojitos. Det tyckte jag var väldigt fräckt. Jag gillar när det ligger tanke bakom det man ger. För när man ger för att man ska ge något så känns det så pinsamt att ge. Det kommer bli pinsamt att ge bort vår present på lördag.. för mig i alla fall. För efter många om och men så har Hampe bestämt att vi ska köpa en flaska Rom? tror jag. Jaja.. Killar, dom förstår inte det där med det lilla extra*

Vad föredar man?





VS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0