todays to do


 

  • skriva om praktiken och skicka in.. det är redan färdigt men jag måste nog skriva om lite meningar
  • hitta på solodans som jag ska dansa i ledardansen och sen lära mig resten ikväll på träningen
  • åka till kristianstad med Selma och vänta på att Hampe ska komma så vi kan välja kakel
  • träna som sagt
  • köpa studentkort till tåget
  • en massa småpill som att ladda ner photoshop och titta efter inspiration för fasen vad rolig skolan är nu!!!!

nu ska jag verkligen försöka hålla bloggen uppdaterad. har varit väldigt dåligt med det den senaste tiden men jag har aldrig varit hemma så det har inte varit så lätt. nu när jag går i skolan är det en annan femma.. hemma iaf en dag i veckan då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0